I.Boice | Iranian Boice Community


خب,

این موزیک ویدیو در یک آگوست 2012 همراه سینگل Come On در ژاپن منتشر شد.

ترانه این آهنگ با یونگ هوا بوده آهنگسازیش با جونگ هیون و تا جایی که حافظه من یاری میکنه,فک کنم تنهاترین کار جونگ هیونه که چنین راک سنگین داره!!!!

طبق معمول کارای ژاپنی,این آهنگم درباره امیده!!!!

چون زیرنویس این موزیک ویدیو کار خودم نیست,همینجا توی همین پست میذارمش برای دان.

حجم:59MB

لینک دانلود:

 

دانلود زیرنویس فارسی:


نظرات شما عزیزان:

Nikoo
ساعت14:29---4 مهر 1393
من كه خيلي اين البومودوس دارم
پاسخ:آره آهنگای قشنگی داره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: چهار شنبه 2 مهر 1393برچسب:cnblue come on full hd mv, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com